Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
06.06.2009 04:40 - Травестит: Камелия ми е двойничка
Автор: mixclubalexander Категория: Забавление   
Прочетен: 3228 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2009 04:42


   image  image 05.03.2009 16:30

Камелия от години е превърнала в своя запазена марка провокативното поведение, което понякога граничи с кича, а друг път нагазва в най-големите скандали. Шарените дрехи, ярките цветове и голямата й уста привличат доста от хората с различна сексуалност към нея. Ето защо тя се е превърнала в техен кумир в България. СЛАВА се запозна с нейната варненска двойничка – звездата на микс клуб Александър – Камела Паркър. Младежът е едва преминал двайсетте, но по пищност, глас и ексцентрично поведение не се дава на леля си Камелия. И двете са руси, високи, с дълги крака и премрежен поглед. По време на своето шоу в заведението, Мис Травестит България 2008 изпълнява актуалните хитове на своя идол Фалшива кожа и Оргазъм. Камела е и единствената в програмата, която пее на живо. За мечтата си да е на сцена, както и за приликата и разликата с Камелия, Мис Паркър проговори пред СЛАВА в късния следобед, малко след като се събуди след нощния труд:

Как искате да Ви познават хората?
Като Мис Травестит България 2008, като звезда на шоуто на клуб Александър. На 23 години съм. Завършила съм средно училище с преподаване на класически танци. Това много ми помага в кариерата.

А като двойничка на Камелия?
Камелия е моят идол и не го крия. С най-голямо удоволствие пея нейни песни. В момента наблягам на актуалните й хитове, но често пускам по участия Забранена зона и Целувай ме, например.
Много хора са ми казвали, че приличам и визуално на нея.

Русите жени си приличате наистина. Познаваш ли се с нея?
Благодаря за комплимента. И двете сме руси и високи. Аз я харесвам от самото начало на кариерата й, когато не беше толкова скандална. Иначе сме се запознавали, да. Засичали сме се и на общи ангажименти из страната, но не поддържаме връзка или нещо такова. В шоу програмата в клуба имам цял номер, посветен на Камелия.

По какви участия ходите?
Канят ни не само от гей заведения, но и от съвсем нормални. Изнсяме с моите колежки представлението ни.

А по частни партита?
Случва се да идем, но не ми се говори за тях.

Носят се слухове, че подобно на фолк звездите и вие, травестите, сте платени?
За фолк певиците и аз съм чувала, а за травеститите – не са само слухове. Половината са на повикване.

А Вие? Или сте обвързана?
Аз не съм била за тези четири години, откакто работя професионално. Освен това имам гадже. Заедно сме от една година. Не е някой състоятелен, а обикновен човек. Но не обичам да споделям за личния си живот.

Имате амбиция за певческа кариера. Какви са целите ви занапред? Как ще изглеждате след 15 години, когато ще сте на възрастта на Камелия?
Явих се на първия Мюзик айдъл, когато Глория беше в журито. Междудругото, моята колежка Ру Пол е нейна двойничка. Но тогава толкова се притесних, че нищо не показах. В клубовете съм много отпусната, а там се гипсирах тотално. Нищо не стана. Не съм ходила на други кастинги из музикалните фирми. Това не ми е фикс идея.
Целите ми са като на всеки в българския шоубизнес – да имам работа и да съм популярна. Засега имам и двете. А като стана на 38 ще съм още по-красива и ще приличам на Камелия, каквато е сега.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - kamela
14.06.2009 06:59
e tq naistina e nai-hubavata i mnogo qko tancuva
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mixclubalexander
Категория: Забавление
Прочетен: 114646
Постинги: 16
Коментари: 14
Гласове: 10
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930